Konečně jsem koupila jeden z populárních kuchyňských robotů značky KitchenAid, a plně splňuje všechna očekávání.

Některé produkty si na trhu získaly tak úžasnou pověst, že je na místě skepse, jestli je celý ten hype alespoň částečně opodstatněný, nebo jestli to není marketingová bublina.



V letošním roce jsem hodně vařila a pekla a uvědomila jsem si, že jsem přípravou strávila hodně času a tak jsem si koupila to, co mnozí považují za kulinářský svatý grál, kuchyňský robot KitchenAid.

Po několikaměsíčním používání mohu jednoznačně říct, že je to nejlepší kuchyňský spotřebič, který vlastním. Nejsem jediná, která si to myslí, protože roboty firmy KitchenAid zaujaly přední místa v hodnocení nejlepších kuchyňských robotů.

Kuchyňské roboty KitchenAid jsou celokovové a mimořádně odolné proti poškození - přesto pěkné a elegantní. Foto: ShopKitchenAid.cz


KitchenAid dodává celou řadu kuchyňských robotů, které se liší energií a výkonem. Rozhodla jsem se pro model Classic Plus díky jeho dostupnosti. Pracovní mísa o objemu 4,5 litru je stále dostatečně objemná na mísení a zároveň je relativně malá, a vejde se do jedné z mých kuchyňských skříněk.

Přestože je robot velmi silný, Classic Plus je jednouchý k ovládání. Má dva spínače: jeden vpravo pro uzamknutí horní části, aby se snížily vibrace během používání, a další tlačítko vlevo pro ovládání rychlosti. A to je vše. Dokonce robot ani nemá tlačítko napájení; je připraven k práci hned po zapnutí do sítě.

Tradičně jsem šlehávala, hnětla, míchávala všechny moje pečící ingredience ručně, ale trvalo to dlouho a po několika minutách jsem dostávala do ruky křeč. Vloni jsem si koupila levnější robot, ale bohužel nebyl moc dobrý, takže jsem stejně skončila vše dělat ručně.

Kuchyňský robot KitchenAid Classic Plus vše změnil a výrazně zefektivnil moje pečení. Zaprvé, rychle a důkladně prohněte všechny ingredience - což je úkol každého robotu. Byla jsem neustále ohromena tím, jakou skvělou práci robot odvede, zvláště když jsem mísila vlhkou směs se suchou. Nikdy se mi neobjevily žmolky, hrudky nebo jiné nedokonalosti, kdy v minulosti jsem musela těsto propracovat - místo toho jsem nechala tento robot běžet o pár minut déle a postoupila jsem k dalšímu kroku receptu.

Jako druhý spořič času je použití pracovní mísy Classic Plus, která slouží jako jediná mísa pro všechny ingredience. Předtím jsem ušpinila dvě nebo tři mísy tím přípravou různých částí receptu v jednotlivých krocích, tak, abych měla jistotu, že je vše správně promíseno. Od té doby nemám žádný problém. Bez jakéhokoliv přemýšlení mohu do jedné mísy nasypat mouku, přidat máslo, rozklepnout vejce. Urychlilo to úklid, zejména proto, že můj dřez je poměrně malý a nádobí se v něm může rychle hromadit.

Celkově jsem ušetřila zhruba 20 minut v přípravě, vaření a umývání, a tento čas se zvyšuje, protože zpravidla peču jednou týdně.

Přestože si můžete k robotu koupit spoustu doplňků, faktem je to, že ke Classic Plus jsou dodávány šlehací metly, plochý šlehací hák a hák na těsto, a to znamená, že budete mít pravdu v krabici vše, co potřebujete. Byla jsem v pokušení si dokoupit další věci, ale přiložené doplňky mě zcela stačí.

Pokud vážně uvažujete o pečení a chcete ušetřit čas a dosáhnout lepšího výsledku, robot Classic Kitchen Plus má moje nejvyšší doporučení. Pracuje snadno, efektivně a lépe než kterýkoli jiný nástroj, přístroj, který jsem kdy použila v kuchyni. Ještě jednou, přehnané tvrzení o jeho kvalitě je zcela opodstatněné.





















Žádné komentáře:

Okomentovat